Nouzák u Milovanic

18.01.2011 16:27

 

Nouzák u Milovanic

21. listopadu 2010 v 12:30 | Igor

V sobotu 20.11. jsme měli na kuželníku oslavu narozenin, tak jsem odpoledne s klukama zajel na letiště s tím, že mi hodí auto domů a já přistanu na poli za hospodou. Odstartoval jsem na druhý pokus, ale celkem v pohodě, tak jsem si řekl, že je škoda letět tak krátce a vyrazil jsem přes Bruk směrem na Postupice. Nad Postupicemi to začalo trochu mlátit, proto jsem se otočil zpět na Vlašim a začal se prokousávat pomalu zpátky. Najednou ve 150 metrech mě obklopily jazyky mlhy a po chvilce nastala bílá tma. Nebylo mi zrovna do smíchu a bojoval jsem s tím, jestli doletím, nebo ne. Chvíli jsem "bzučel" někde nad Milovanicemi a pak se rozhodl. V mlze se udělala díra, proto jsem natočil padák doprava nad les a přistál v pohodě 30 metrů od cedule obce. Jelikož jsem si zapomněl mobil, vyrazil jsem do vesnice sehnat pomoc. Děkuji ochotným lidem, kteří mě nechali zavolat a ještě mi pomohli vynést krosnu. Příště do mlhy asi nepoletím..
 
 

parateam-vlasim.blog.cz/galerie/rok-2010